Sitemap

  1. Blz. 1 Jaarstukken 2022
    1. Blz. 2 Jaarstukken 2022
    2. Blz. 3 Inhoud
      1. Blz. 4 Voorwoord
        1. Blz. 5 Aanbieding
      2. Blz. 6 Inleiding en leeswijzer
        1. Blz. 7 Inleiding
      3. Blz. 8 Financiële samenvatting
        1. Blz. 9 Financiële samenvatting
        2. Blz. 10 Overzicht resultaat per programma
        3. Blz. 11 Analyse resultaat op hoofdlijnen
        4. Blz. 12 Analyse op programma
      4. Blz. 13 Bestuurlijke structuur
        1. Blz. 14 Bestuurlijke structuur
      5. Blz. 15 Jaarverslag 2022
        1. Blz. 16 Programmaverantwoording
          1. Blz. 17 Programma 1 Bestuur en veiligheid in Doesburg
            1. Blz. 18 Korte beschrijving
            2. Blz. 19 Wat wilden we bereiken en wat hebben we daarvoor gedaan
            3. Blz. 20 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 21 1.01 Inwoners en belangenpartijen nadrukkelijker betrekken bij het politieke proces en transparanter zijn in de informatievoorziening.
                1. Blz. 22 M - Bij relevante bestuurlijke voorstellen en projecten geven we standaard aan hoe we vormgeven aan participatie van onze inwoners en belanghebbenden.
                2. Blz. 23 M - We gaan onze inwoners goed informeren over beleid, projecten en dienstverlening en we zetten hiervoor instrumenten in zoals regiobode, social media en onze begrotingsapp.
              2. Blz. 24 1.02 Wij zorgen er voor dat de privacy en informatieveiligheid van en voor onze inwoners goed zijn geborgd.
                1. Blz. 25 M - Zorgen dat de Informatiebeveiliging op orde is en voldoet aan de landelijke normen.
                2. Blz. 26 M - Zorgen dat privacy structureel goed geborgd is conform de AVG.
              3. Blz. 27 1.03 Een veilige samenleving.
                1. Blz. 28 M - Bestuurlijk optreden tegen hennep en drugsoverlast.
                2. Blz. 29 M - De APV uitbreiden met een aantal bestuurlijke instrumenten om bijvoorbeeld woonoverlast tegen te gaan maar ook om te kunnen optreden tegen panden waar illegale activiteiten plaatsvinden.
                3. Blz. 30 M - Een actueel veiligheidsbeleid opstellen voor 2019-2022.
                4. Blz. 31 M - Instrument huisverbod inzetten bij huiselijk geweld.
                5. Blz. 32 M - Ondermijning structureel aanpakken samen met partners. Inzetten op de fenomenen drugs/hennep, witwassen en (zorg) fraude.
            4. Blz. 33 Wat heeft het gekost?
            5. Blz. 34 Toelichting op de budgetafwijkingen
            6. Blz. 35 Beleidsindicatoren
            7. Blz. 36 Verbonden partijen
          2. Blz. 37 Programma 2 Leefbaar en duurzaam Doesburg
            1. Blz. 38 Korte beschrijving
            2. Blz. 39 Wat wilden we bereiken en wat hebben we daarvoor gedaan?
            3. Blz. 40 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 41 2.01 Prettige leefomgeving.
                1. Blz. 42 M - We realiseren een stadspark aan de Koppelweg.
                2. Blz. 43 M - We realiseren speel-, beweeg- en ontmoetingsplekken voor jong en oud.
                3. Blz. 44 M - We renoveren het openbaar groen en onze bomen.
                4. Blz. 45 M - We stellen een onderhoudsplan op voor onze civieltechnische kunstwerken en we voeren dat conform uit.
                5. Blz. 46 M - We stellen een Watertakenplan Olburgen 2022-2026 op.
                6. Blz. 47 M - We verbeteren de openbare ruimte in Beinum.
                7. Blz. 48 M - We voeren overleg met LTO, onze boeren en andere belanghebbenden over hoe stad en buitengebied elkaar kunnen versterken.
                8. Blz. 49 M - We zorgen voor toekomstbestendige en hoogwaardige sportaccommodaties die multifunctioneel gebruikt kunnen worden door jong en oud.
              2. Blz. 50 2.02 Een bereikbaar en toegankelijk Doesburg.
                1. Blz. 51 M - Herinrichting Kloostertuin.
                2. Blz. 52 M - Opstellen Mobiliteitsplan Doesburg 2020-2025.
                3. Blz. 53 M - Reconstructie Zomerweg – Eekstraat – Nieuwe Eekstraat.
                4. Blz. 54 M - Uitvoeren parkeeronderzoek en implementeren van de maatregelen.
                5. Blz. 55 M - Verbetering fietsnetwerk inclusief fietsparkeren en oplaadpunten.
              3. Blz. 56 2.03 Een energieneutraal Doesburg in 2050.
                1. Blz. 57 M - Evaluatie uitvoeringsprogramma Energieneutraal Doesburg 2050 en opstellen nieuw programma voor de jaren 2022 en volgende.
                2. Blz. 58 M - Opstellen uitvoeringsprogramma Energieneutraal Doesburg 2050 voor de jaren 2019, 2020 en 2021.
              4. Blz. 59 2.04 We verbeteren de inzameling en verwerking van huishoudelijk afval.
                1. Blz. 60 M - We evalueren het gespiegeld inzamelen met onze bewoners en komen zonodig met verbetermaatregelen.
                2. Blz. 61 M - We realiseren voldoende inzamelpunten.
                3. Blz. 62 M - We stellen een grondstoffenplan 2020-2023 op.
            4. Blz. 63 Wat heeft het gekost?
            5. Blz. 64 Toelichting op de budgetafwijkingen
            6. Blz. 65 Beleidsindicatoren
            7. Blz. 66 Verbonden partijen
          3. Blz. 67 Programma 3 Wonen, werken en recreëren in Doesburg
            1. Blz. 68 Korte beschrijving
            2. Blz. 69 Wat wilden we bereiken en wat hebben we daarvoor gedaan?
            3. Blz. 70 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 71 3.01 We koesteren het historisch en monumentale karakter van de stad.
                1. Blz. 72 M - We accentueren de doorsnijdingen bij de Lage Linie.
                2. Blz. 73 M - We evalueren en actualiseren het gemeentelijk monumentenbeleid.
                3. Blz. 74 M - We plaatsen informatiepanelen en verbeteren de website (Linies).
                4. Blz. 75 M - We realiseren een uitkijktoren op de Hoge Linie.
                5. Blz. 76 M - We verbeteren de wandel- en fietspaden (Linies).
              2. Blz. 77 3.02 Versterken economische structuur en aantrekkelijkheid van onze stad.
                1. Blz. 78 M - Evaluatie en actualisatie cultuurbeleid.
                2. Blz. 79 M - Gedurende het toeristenseizoen weren we gemotoriseerd verkeer in het Kernwinkelgebied.
                3. Blz. 80 M - Herinrichting kernwinkelgebied.
                4. Blz. 81 M - Samen met ondernemers pakken we de leegstand in de binnenstad aan.
                5. Blz. 82 M - Uitvoeren van de Cultuurnota 2017-2020, Slim Verbinden.
                6. Blz. 83 M - We voeren een halfjaarlijks overleg met horeca- en overige ondernemers over het promoten van onze stad.
              3. Blz. 84 3.03 We willen bedrijvigheid en daarmee werkgelegenheid behouden.
                1. Blz. 85 M - Herontwikkeling centrum Beinum.
                2. Blz. 86 M - Opstellen uitvoeringsplan Economisch Beleid 2020-2021.
                3. Blz. 87 M - Revitalisering bedrijventerrein Beinum (westelijk deel).
                4. Blz. 88 M - Uitvoeringsplan Economisch Beleid 2018-2019.
                5. Blz. 89 M - We gaan met de bedrijfscontactfunctionaris startende ondernemers ondersteunen daar waar nodig.
              4. Blz. 90 3.04 Aantrekkelijke woonlocaties realiseren.
                1. Blz. 91 M - Evalueren en actualiseren woonbeleid.
                2. Blz. 92 M - Uitvoeren Woonvisie 2017-2022.
                3. Blz. 93 M - Woningbouw Beinum West.
                4. Blz. 94 M - Woningbouw Koppelweg.
              5. Blz. 95 3.05 Doorontwikkeling evenementen en cultuurhistorisch erfgoed.
                1. Blz. 96 M - Afronding van de herinrichting van de Turfhaven door middel van het aanleggen van een loop- en fietsroute.
                2. Blz. 97 M - Opstellen toeristisch uitvoeringsplan.
              6. Blz. 98 3.06 We bereiden ons goed voor op de Omgevingswet.
                1. Blz. 99 M - Implementatie Omgevingswet.
                2. Blz. 100 M - We koppelen ons beleid aan een digitaal stelsel omgevingswet.
                3. Blz. 101 M - We realiseren een omgevingsvisie light.
            4. Blz. 102 Wat heeft het gekost?
            5. Blz. 103 Toelichting op de budgetafwijkingen
            6. Blz. 104 Beleidsindicatoren
            7. Blz. 105 Verbonden partijen
          4. Blz. 106 Programma 4 Zorg in Doesburg
            1. Blz. 107 Korte beschrijving
            2. Blz. 108 Wat wilden we bereiken en wat hebben we daarvoor gedaan?
            3. Blz. 109 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 110 4.01 Integrale dienstverlening en het beleid verfijnen en verbeteren.
                1. Blz. 111 M - We gaan het beleid en alle instrumenten inventariseren en de kosten die daarbij gemaakt worden.
                2. Blz. 112 M - We gaan onze sociale dienst toekomstbestendig maken.
                3. Blz. 113 M - We maken sociale voorzieningen toegankelijker door verdere digitalisering.
                4. Blz. 114 M - We optimaliseren ons beleid en onze instrumenten door de effectiviteit en de doelmatigheid ervan te duiden.
                5. Blz. 115 M - We realiseren een brede integrale toegang tot de voorzieningen in het sociale domein, waarbij de inwoners zelf kunnen kiezen hoe ze toegang willen krijgen.
              2. Blz. 116 4.02 Optimaal inzetten op preventief jeugdbeleid. Preventieve voorzieningen jeugd dienen goed aan te sluiten op de gedecentraliseerde taken van het sociale domein.
                1. Blz. 117 M - We behouden de kracht van het jeugdteam Doesburg in het kader van de Integrale Toegang tot de Voorzieningen.
                2. Blz. 118 M - We pakken de verslavingsproblematiek aan bij Doesburgse jongeren (alcohol, drugs) (voorlichting en interventies).
                3. Blz. 119 M - We stellen een nieuwe vereenvoudigde en breder ingestoken visie vast voor onderwijsachterstandenbeleid.
                4. Blz. 120 M - We verbreden de doelgroep en verruimen de openingstijden van Jongerencentrum 0313.
              3. Blz. 121 4.03 We stimuleren aanpassingen en verbeteringen van de zorg binnen het beschikbare veranderbudget.
                1. Blz. 122 M - Evaluatie huidige innovatieprojecten jeugd.
              4. Blz. 123 4.04 We ondersteunen mantelzorgers en vrijwilligers zo optimaal mogelijk.
                1. Blz. 124 M - We gaan samen met mantelzorgers en vrijwilligers mogelijkheden voor ondersteuning invoeren.
              5. Blz. 125 4.05 Eenzaamheid met name van ouderen tegengaan.
                1. Blz. 126 M - We stimuleren inloop en dagopvang.
                2. Blz. 127 M - We stimuleren interactie tussen ouderen door middel van de inzet van inwoners die zich als verbinder willen inzetten.
              6. Blz. 128 4.06 Bevorderen gezonde leefstijl.
                1. Blz. 129 M - We starten een voorlichtingscampagne om daarmee een gezonde levensstijl te bevorderen.
                2. Blz. 130 M - We zetten het project Doesburg Beweegt met de Buurtsportcoaches en Sjors Sportief voort.
              7. Blz. 131 4.07 Zorgen voor een toename van uitstroom naar werk.
                1. Blz. 132 M - We maken een nieuw beleidsplan Participatiewet.
                2. Blz. 133 M - We maken voor elke bijstandsgerechtigde een plan van aanpak gericht op een maximale economische zelfstandigheid.
              8. Blz. 134 4.08 Optimaal inzetten op preventief beleid in het kader van de participatiewet.
                1. Blz. 135 M - We voeren instrumenten in waarmee wij vroegtijdig schulden in kaart krijgen en vervolgens schuldhulpverlening kunnen inzetten.
            4. Blz. 136 Wat heeft het gekost?
            5. Blz. 137 Toelichting op de budgetafwijkingen
            6. Blz. 138 Beleidsindicatoren
            7. Blz. 139 Verbonden partijen
          5. Blz. 140 Programma 5 Algemene dienst en financiën
            1. Blz. 141 Korte beschrijving
            2. Blz. 142 Wat wilden we bereiken en wat hebben we daarvoor gedaan?
            3. Blz. 143 Wat willen we bereiken?
              1. Blz. 144 5.01 Een gezonde financiële positie.
                1. Blz. 145 M - De omvang van de algemene reserve is aan het eind van de zittingsperiode van het huidige college minimaal 8 miljoen euro.
                2. Blz. 146 M - We zorgen er voor dat de begroting jaarlijks materieel sluitend is.
              2. Blz. 147 5.02 Een lage belastingdruk.
                1. Blz. 148 M - De totale lastendruk voor de afvalstoffenheffing, de rioolheffingen en de OZB mag jaarlijks niet meer stijgen dan de reguliere inflatiecorrectie.
              3. Blz. 149 5.03 Optimalisatie van de gemeentelijke dienstverlening en bedrijfsvoering.
                1. Blz. 150 M - Betere afhandeling van binnenkomende post c.q. klantvragen.
                2. Blz. 151 M - Ontwikkelen van nieuw dienstverleningsconcept (hierbij geven we aan welke klantvragen we via welk kanalen (persoonlijke dienstverlening, digitale afhandeling et cetera afhandelen en maken we keuzes in de openingstijden van onze fysieke loketten).
                3. Blz. 152 M - Realiseren projecten van het programma Digitaal Werken en Dienstverlenen.
                4. Blz. 153 M - Samen met onze klanten gaan we de klantprocessen herinrichten door overbodige processtappen te schrappen.
                5. Blz. 154 M - We verleggen de openingstijden van onze publieksbalies meer naar de avonduren.
              4. Blz. 155 5.04 Toekomstbestendige invulling van huisvesting fysieke loketten gemeentelijke dienstverlening en ambtelijke organisatie en bestuur.
                1. Blz. 156 M - We zorgen voor huisvesting waarbij het streven is de dienstverlening aan inwoners & ondernemers te verbeteren, de arbeidsomstandigheden voor medewerkers te verbeteren en gemeentelijk vastgoed te verduurzamen.
              5. Blz. 157 5.05 We willen ons gemeentelijk vastgoed op een efficiënte wijze beheren en onderhouden.
                1. Blz. 158 M - Vaststellen gemeentelijk vastgoedbeheerplan.
            4. Blz. 159 Wat heeft het gekost?
            5. Blz. 160 Toelichting op de budgetafwijkingen
            6. Blz. 161 Beleidsindicatoren
            7. Blz. 162 Verbonden partijen
          6. Blz. 163 Overzicht algemene dekkingsmiddelen en onvoorzien
            1. Blz. 164 Algemene dekkingsmiddelen
            2. Blz. 165 Toelichting op de budgetafwijkingen
        2. Blz. 166 Paragrafen
          1. Blz. 167 Paragraaf A | Lokale heffingen
            1. Blz. 168 Paragraaf A | Lokale heffingen
          2. Blz. 169 Paragraaf B | Weerstandsvermogen en risicobeheersing
            1. Blz. 170 Paragraaf B | Weerstandsvermogen en risicobeheersing
            2. Blz. 171 Toelichting kengetallen
          3. Blz. 172 Paragraaf C | Onderhoud kapitaalgoederen
            1. Blz. 173 Paragraaf C | Onderhoud kapitaalgoederen
          4. Blz. 174 Paragraaf D | Financiering
            1. Blz. 175 Paragraaf D | Financiering
          5. Blz. 176 Paragraaf E | Bedrijfsvoering
            1. Blz. 177 Paragraaf E | Bedrijfsvoering
          6. Blz. 178 Paragraaf F | Verbonden partijen
            1. Blz. 179 Paragraaf F | Verbonden partijen
          7. Blz. 180 Paragraaf G | Grondbeleid
            1. Blz. 181 Paragraaf G | Grondbeleid
          8. Blz. 182 Paragraaf H | Wet Open Overheid
            1. Blz. 183 Inleiding
      6. Blz. 184 Jaarrekening 2022
        1. Blz. 185 Overzicht van baten en lasten
          1. Blz. 186 Gerealiseerd totaal saldo van baten en lasten per programma
        2. Blz. 187 Toelichting op het overzicht van baten en lasten
          1. Blz. 188 Analyse van het resultaat t.o.v. de begroting
          2. Blz. 189 Onvoorzien
          3. Blz. 190 Overzicht incidentele baten en lasten
          4. Blz. 191 Toelichting incidentele baten en lasten
          5. Blz. 192 Structurele toevoegingen en onttrekkingen reserves
        3. Blz. 193 Overzicht algemene dekkingsmiddelen
          1. Blz. 194 Overzicht algemene dekkingsmiddelen
        4. Blz. 195 Balans
          1. Blz. 196 Activa en Passiva
        5. Blz. 197 Waarderingsgrondslagen
          1. Blz. 198 Waarderingsgrondslagen
        6. Blz. 199 Toelichting op de balans
          1. Blz. 200 ACTIVA
          2. Blz. 201 VASTE ACTIVA
          3. Blz. 202 VLOTTENDE ACTIVA
          4. Blz. 203 Voorraden
          5. Blz. 204 Uitzettingen korter dan één jaar
          6. Blz. 205 Liquide middelen
          7. Blz. 206 Overlopende activa
          8. Blz. 207 Ontvangen voorschotbedragen die ontstaan door voorfinanciering op uitkeringen met een specifiek bestedingsdoel en van derden verkregen middelen Overige Nederlandse overheidslichamen
          9. Blz. 208 PASSIVA
          10. Blz. 209 VASTE PASSIVA
          11. Blz. 210 Eigen vermogen
          12. Blz. 211 Voorzieningen
          13. Blz. 212 Vaste schulden
          14. Blz. 213 VLOTTENDE PASSIVA
          15. Blz. 214 Netto vlottende schulden
          16. Blz. 215 Overlopende passiva
          17. Blz. 216 Waarborgen en garanties
        7. Blz. 217 Niet uit de balans blijkende vorderingen en verplichtingen
          1. Blz. 218 Niet uit de balans blijkende vorderingen en verplichtingen
        8. Blz. 219 Overzicht kredieten
          1. Blz. 220 Financieel overzicht kredieten
        9. Blz. 221 Kleurenstatus investeringen
          1. Blz. 222 Kleurenstatus investeringen
            1. Blz. 223 Lopende investeringen
              1. Blz. 224 71028003 Auto Pick-up
              2. Blz. 225 71028004 Skatebaan jongeren
              3. Blz. 226 71028005 Rehabilitatieplan Koppelweg
              4. Blz. 227 71028006 Project Flora 23
              5. Blz. 228 71040002 Herinrichting bestuursvleugel Stadhuis
              6. Blz. 229 71040004 Huisvesting Ambt. Organisatie 2021
              7. Blz. 230 71040005 Stadskantoor Leigraafseweg 8-Bouw
              8. Blz. 231 71041001 Digitale dienstverlening en digitaal werken
              9. Blz. 232 71041002 ICT Omgevingswet
              10. Blz. 233 71041003 HR automatisteringssysteem Motion 2022
              11. Blz. 234 71041004 Belastingapplicatie 2022
              12. Blz. 235 71104001 Revitalisering bedrijventerrein Beinum
              13. Blz. 236 71104002 Rec Zomerweg Eekstraat en nw Eekstraat
              14. Blz. 237 71104003 Reh.plan Angerlosew Bingerdenseweg en Breedestr
              15. Blz. 238 71104004 Rehabilitatieplan wegen 2020-2023
              16. Blz. 239 71104006 Rehabilitatieplan oranjesingel
              17. Blz. 240 71111000 Beheersplan OV Masten 2017-2020
              18. Blz. 241 71111001 Beheersplan OV Armaturen 2017-2020
              19. Blz. 242 71111002 Beheersplan OV Masten 2021-2024
              20. Blz. 243 71111003 Beheersplan OV Armaturen 2021-2024
              21. Blz. 244 71179000 Uitv.beleidsplan spelenbewegen en ontmoeten
              22. Blz. 245 71241009 Investering riolering 2021 (AT 40 jaar)
              23. Blz. 246 71241010 Investering riolering 2021 (AT 15 jaar)
              24. Blz. 247 71241011 Investering riolering 2021 (AT 5 jaar)
              25. Blz. 248 71241012 Investering riolering 2022 (AT 40 jaar)
              26. Blz. 249 71241014 Investering riolering 2022 (AT 5 jaar)
              27. Blz. 250 71251001 De Ooi proeftuin aardgasloze wijk (RIJKSBIJDRAGE)
              28. Blz. 251 71258000 Herinr gebied rond PeGe woningen Algemeen
              29. Blz. 252 71258001 Herinr gebied rond PeGe woningen Riolering
              30. Blz. 253 71277000 Vitale Binnenstad Algemeen
              31. Blz. 254 71277005 Vitale Binnenstad Kloostertuin
              32. Blz. 255 71277010 Vitale Binnenstad De Bleek
              33. Blz. 256 71277011 Vitale Binnenstad Winkelstraten
              34. Blz. 257 71277015 Vitale Binnenstad Verkeer en Vervoer
              35. Blz. 258 71312000 Groen spelen en water Naar buiten in Beinum
              36. Blz. 259 71314000 Project Koppelweg 14 (Sluyswachter)
              37. Blz. 260 71331001 Civiele kunstwerken 2022
              38. Blz. 261 72110001 Verkeersveiligheidsplan
              39. Blz. 262 78100106 Woning Koppelweg 22
              40. Blz. 263 78100107 Ontwikkelingen Turfhaven
        10. Blz. 264 Toelichting reserves, voorzieningen
          1. Blz. 265 Reserves
          2. Blz. 266 Voorzieningen
        11. Blz. 267 Kleurenstatus reserves
          1. Blz. 268 Kleurenstatus reserves
            1. Blz. 269 Reserves
              1. Blz. 270 79101002 Algemene reserve mobiel 1002
              2. Blz. 271 79102015 Best Res arbeidsvoorwaardenmaatregelen 2015
              3. Blz. 272 79102044 Bestemm Reserve kapitaallasten 2044
              4. Blz. 273 79102051 Bestemm Res mob fonds parkeercapaciteit 2051
              5. Blz. 274 79102057 Bestemm Reserve Openbare verlichting 2057
              6. Blz. 275 79102058 Reserve Huisvesting basisonderwijs IHP 2058
              7. Blz. 276 79102059 Bestemm Res speeltoestellen 2059
              8. Blz. 277 79102060 Reserve BUIG-Budget (inkomensdeel WWB) 2060
              9. Blz. 278 79102062 BR groot Ond kapitaalgoed (tijdelijk) 2062
              10. Blz. 279 79102068 Reserve overgehevelde midddelen 2068
              11. Blz. 280 79102070 Bestemm Reserve Digitaal werken 2070
              12. Blz. 281 79102072 Bestemm Reserve Rehabilitatie wegen 2072
              13. Blz. 282 79101005 Bestemmingsreserve wegen
              14. Blz. 283 79101006 Bestemmingsreserve Wachtgeld
              15. Blz. 284 79101007 Bestemmingsreserve SW bedrijven
        12. Blz. 285 Kleurenstatus voorzieningen
          1. Blz. 286 Kleurenstatus voorzieningen
            1. Blz. 287 Voorzieningen
              1. Blz. 288 79103016 Voorz Onderh gemeentegebouwen 3016
              2. Blz. 289 79103049 VRZ riolering middelen derden
              3. Blz. 290 79103054 Voorz Turfhaven (incl. camperplaatsen) 3054
              4. Blz. 291 79103018 Voorziening wachtgeld wethouders 3018
              5. Blz. 292 79103056 Voorziening Pensioen Wethouders 3019
              6. Blz. 293 79103055 Voorziening verlofsparen
              7. Blz. 294 79103048 Voorziening vervangingsinvestering riolering 3048
        13. Blz. 295 Rechtmatigheid
          1. Blz. 296 Rechtmatigheid
          2. Blz. 297 Begrotingsrechtmatigheid
      7. Blz. 298 Bijlagen
        1. Blz. 299 Gerealiseerde baten en lasten per taakveld
          1. Blz. 300 Totaaloverzicht exploitatiebudgetten inclusief begrotingsresultaat en rekeningresultaat
        2. Blz. 301 BBV beleidsindicatoren in extern perspectief
          1. Blz. 302 Verloop BBV indicatoren
        3. Blz. 303 Wet Normering Topinkomens
          1. Blz. 304 Wet normering bezoldiging topfunctionarissen publieke en semiepublieke sector
        4. Blz. 305 Verantwoordingsinformatie over specifieke uitkeringen
          1. Blz. 306 SiSa opgave
        5. Blz. 307 Feiten en cijfers 2022
          1. Blz. 308 Feiten en cijfers
    3. Activiteiten
    4. Zoeken
    5. Publicatie bijlagen
    6. Contact
    7. PrivacyStatement
    8. Sitemap